سید کیانسید کیان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یادگاری های کیان

💓دندونای مرواریدی💓

1397/3/22 18:33
نویسنده : مامان کیان
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم😀

اگه بدونی کیان من چقدر واسه دندون در آوردنت عذاب کشیدم و تو هم خیال در آوردن نداشتی!!! روزها پشت سرهم میگذشتو تو بزرگ تر میشدی ولی اون دهن کوچولو و نازت هنوز دندونای ریز و مرواریدی رو نداشت...😞 خیلی وقتا نکران میشدم و میگفتم خدایا نکنه مشکلی داشته باشه... ولی تو توی 9 ماهگی دندون در آوردی و اونم از بالا باعث تعجبم بود و بازهم نگرانی هام شروع شدحالا دلیل نگرانی های پی در پی پدرو مادرمو میفهمم که من این نگرانی هاشونو خیلی گیر دادن یا خیلی حساس بودن میدونستم اما حالا که مادر شدم میفهمم

که این دلشوره و نگرانی پایانی نداره😉 پسر دلبندم کیان عزیزم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی نه تنها تو بلکه تموم نی نی های جهان❤

تو الان 9 ماهته و وزنت 8800 و قدت74 💕 اللهی مامانت فدای تو بشه بخدا اگه بدونی چقدر دوست دارم😘

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 خرداد 97 19:03
این نگرانی ها و دلواپسی ها یعنی اینکه شما دیگه مادر شدید.
مامانمامان
23 خرداد 97 9:57
واقعا راسته که میگن تا مادرنشی خیلی چیزهارو نمیفهمی.منم این تجربه را دارم