سید کیانسید کیان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یادگاری های کیان

👈بدون عنـــــــــــوان👉

1397/3/29 2:24
نویسنده : مامان کیان
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم😘

امشب یهویی دلم هوای نوشتن کرد و همینجوری که تو تو بغلم در خواب ناز فرورفتی منم دارم برات مینویسم.به امید روزی ک تک تکشو بخونی به یاد من و همچنین بابایی ک خیلی زحمت میکشه ک منوتو در آرامش باشیم خیلی از شبا رو بیدار میمونه تا منو تو با خیال راحت بخوابیم☺ تو باید قدردان پدرت باشی😍

مامان جونم از وقتی ک پدرو مادر مبشی دیگه زندگیت برای خودت نیس تمام وقتت صرف بچته نه اینکه فقط وقتت بلکه تموم زندگیتو حاضری پاش بریزی😊

امیدوارم پدرو خوبی برای ق

فرزندانت و همسر خوبی برای خانمت باشی....

❤❤❤❤❤❤

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

❤❤❤❤❤❤❤

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

❤❤❤❤❤❤❤

باتو میمونم واسه همیشه

❤❤❤❤❤❤❤

واست میمیـــــــــــــــــــــرم جواب دنیـــــــــــــــارو میدم

دوست دارم بهترینم

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
30 خرداد 97 0:21
❤❤❤
مامانیمامانی
4 تیر 97 17:12
محبتمحبتمحبت